Praktijk voor Natuurgeneeskunde

Downloaden van formulieren

Inhoud:

Deze documenten kunt u downloaden, als u een afspraak wilt maken of heeft gemaakt. Wilt u de vragenlijst en metabole screeningslijst een viertal dagen voor de afspraak ingevuld terugsturen?
Het zijn allemaal WORD(97)bestanden, behalve de klachten en symptomenlijst en de hormonale klachtenlijst, die Excelbestanden zijn.
Als het niet lukt om de bestanden te downloaden, kan ik ze u ook als bijlage van een mail of per post toesturen. Stuur een mail, zie 'contact' of bel me op 06-16348981.

Informatiebrief voor afspraak met volwassenen
Informatiebrief voor afspraak met kinderen
Vragenlijst voor volwassenen
Vragenlijst voor kinderen
Symptomenlijst, zowel voor kinderen als volwassenen. Dit is een Exceldocument.
Als u dit niet kunt openen of gebruiken dan kunt u ook dit Worddocument gebruiken:
Symptomenlijst in Word
Eetverslag zowel voor volwassenen als kinderen.

Zonodig kunt u ook per mail vragen om deze documenten als PDF-documenten te ontvangen.
Gebruiksadvies middelen

Informatie over teksten ziektebeelden natuurgeneeskundige kinesiologie voor therapeuten en studenten van Totaalbalans